vineri, 23 decembrie 2011

Versuri uratura comica

Versuri uratura comica

Gazda noastra-gazda draga
Am venit si cu o treaba
Va vorbeste lumea toata
C-aici este-o mandra fata
Ca-i frumoasa si curata
Dar inca-I nemaritata
Daca stie ca sa spele
Si sa calce la perdele
Daca stie sa gateasca
Si pe noi sa ne iubeasca
Noi iti dam cat ceri pe ea
Si-ncheiem afacerea !…
Am venit sa va uram
Si pe fata s-o luam
Insa daca nu-ti comvine
Sa stii ca baiat ca mine
Nu gasesti in lumea toata
Si ma-nsor c-o alta fata
Alta fata mai frumoasa
De la urmatoarea casa
HAI…HAI…

Prin M-nesti noi am aflat
Ca-s fete de maritat
Sunt trait la Greci mai frate
Unde's fete fara carte
Iar baieti iti spun eu
Bagabonti de meserie
Noi suntem baieti cinstiti
Si avem ce va doriti
Avem bani, avem masini
Si vreo doua trei gaini
HAI…HAI…

Mai baieti eu nu mai ar
Puneti plugurile-n car
De urat eu nu mai stiu
Pregatiti ceva rachiu
O sticluta si-un pahar
Ca la omul gospodar
HAI HAI!

De urat am mai ura
Dar nu suntem de ici colea
Suntem din Greci frate
Unde nu exista noapte
Si curge miere si lapte
Dimineata beau in Mall
Seara in Rosu sunt matol
Noi suntem de la Mitoc
Unde ingheata apa in toc
Si sarmalele pe foc

                       Si la anul cand venim, / sanatosi sa va gasim, / avutul sa vi-l sporiti! / LA MULTI ANI FERICITI!!!

-->
"Catzelush cu parul cretz
Sa ai Jeep-ul in cotetz
Sa ai vila cu piscina
Pe Madonna ca vecina
Si-o lopata pentru bani
La Anul si La Multi Ani!"
"Noul An sa va aduca multe bunuri de hartie,strigate de bucurie,sanatate tot asa,hai sa ridicam paharul si sa spunem fericiti LA MULTI ANI!sa ne traiti."
"Aho, aho, copii si frati,
Unchi, matusi, veri si cumnati,
Muncitori si carturari,
Tarani si parlamentari,
Militari, doctori, studenti,
Promovati si repetenti,
Scafandri si alpinisti,
Infractori si politisti,
Vanzatoare si soferi,
Angajatori si someri,
Copii, tineri si batrani,
Intr-un cuvant: FRATI ROMANI-
Stati putin si nu manati
Si urarea-mi ascultati:
Anul care va sa vina
va fi un an de lumina,
cocosii vor sparge zorii
anuntand investitorii
care vor sosi la noi
multi mai frate, un puhoi!
Unii mici, altii mai mari,
Numai EURO, dolari!
Va spori val dupa val
aportul de capital.
Din mormanele de fiare
ridica-vom in picioare
fabrici multe si uzine,
tractorase si combine!
In fiece cartier
va fi doar cate-un somer
si din fostii boschetari
se vor face functionari
gestionari abili de parcuri,
sefi la cainii pusi in tarcuri!
Pensiile vor urca,
preturile vor scadea,
se va majora chenzina,
se va ieftini benzina.
Medicamentele toate vor fi aspru compensate!
Veti trai si veti vedea ca toate s-or indrepta!
M-am luat cu uratura si nu-mi mai pot tine gura!
Bata-va pe toti caldura, mancarea si bautura!
Si la anul cand venim sanatosi sa va gasim,
LA MULTI ANI! FITI FERICITI!"

Si la anul cand venim, / sanatosi sa va gasim, / avutul sa vi-l sporiti! / LA MULTI ANI FERICITI!!!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Stiu si eu una
Aho aho de anu nou
Cand gaina n-are ou
Si cocosu n-are gusa
Ia mai da un ban Matusa
Ca de nu ma cac la usa

Anonim spunea...

Stati ici sa ca stiu si eu una

Aho aho parlamentari stati ici-sa si nu furati.
Alocatii si salarii si mici pensii de la bunici .
Ca Basescu chel si chior sta az' iarna in deal la munte..
Frecand zapada saraca ca se plange de o vreme ca Basescu parlamentar scapa'n truna banii din buzunar..
Si se plnge pe la noi ca nu are nici un leu macar da de unde cheliosu sa aiba macar un leu ca ia aruncat la gunoi si lucreaza pe EUROI ....mANATI MAI BOOOOI BOOOI

Anonim spunea...

Aho aho de anu nou
Cand gaina n-are ou
Si cocosu n-are gusa
Ia mai da un ban Matusa
Ca de nu ma pis pe usa
Si iti dau curu cu cenusa

Anonim spunea...

Tata bun, mama iubita
Azi e ziua potrivita
Sa va spun ce va doresc
Sa v-arat cat va iubesc.
Va doresc intai de toate,
Un an nou cu sanatate,
Voie buna, trai usor,
Bucurie si mult spor. La Multi Ani!

Trimiteți un comentariu

Popular Posts